lördag 9 juli 2011

Barnmorskebesök

Igår var jag hos ett (förhoppningsvis sista) besök hos barnmorskan. Allt såg som vanligt bara bra ut. Järnvärdet hade stigit lite, låg igår på 116, trots att jag slarvat med järntabletterna på slutet. Sf-måttet fick hon till 32 vilket fortfarande placerar mig under medelkurvan, men helt inom det normala. Detta trots en bebis som befinner sig en bra bit över sin medelkurva. Hur får hon plats? Hjärtslagen missade jag vad de låg på, men tror att de låg som de brukar, runt 140. Fick en ny tid om 3 veckor som jag hoppas att jag inte behöver gå på.

2 kommentarer:

Tea sa...

Hoppas att det var sista besöket ;)

Anonym sa...

Håller tummarna för att det var sista besöket. =))

Jag har två besök kvar inbokade hos barnmorskan...får väl se om de kommer att behövas....hoppas hoppas inte!!

Kram i värmen