måndag 12 april 2010

Väntan

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen den sista tiden. Det händer inte så mycket här just nu. Står fortfarande och trampar på samma ställe och inväntar mensen. Den är, enligt mina normala cykler, sen vilket är oerhört frustrerande. Ju fler dagar mensen dröjer, ju fler dagar får vi vänta på att, förhoppningsvis, sätta tillbaka ett av våra frysta embryon. Och som ni kanske förstått så är mitt tålamod lika med noll. Vill att allt ska ske här och nu, helst redan igår. Springer på toaletten titt som tätt, för det känns som att den är på väg. Men fortfarande ingenting. Men dagen är inte slut än, och annars är det en ny dag imorgon.

1 kommentar:

Sara sa...

Åhh vad jag känner igen mig, min mens var över 10 dagar sen nu, bara för att jag väntade förmodligen. :)

Men den dök upp til slut och det kommer ju din också göra!

Jag håller tummarna för att det är din tur att få ett plus den här gången!

Kram Sara