måndag 16 augusti 2010

Telefonsamtal

Ringde kliniken ett par minuter över åtta. En telefonsvarare hälsade mig välkommen till IVF-kliniken och jag fick knappa in mitt personnummer. Klockan 14 idag ska de ringa upp. En evighet till dess. Det är ju meningen att jag ska boka in ett ultraljud innan jag börjar med sprutorna (fråga mig inte varför) och nu blir jag osäker på om det kommer att hinnas med. Är på cykeldag 3 idag och enligt informationen jag fått så ska man börja spruta på dag 2 eller 3. Alltså senast idag. Hoppas verkligen att jag får börja spruta ikväll och inte behöver vänta till nästa cykel. Håll tummarna.

2 kommentarer:

Sara sa...

Jag håller mina tummar att du får börja med sprutorna idag och att du kan få göra ett ultraljud senare. Borde väl inte vara hela världen tycker jag.

Tea sa...

Hoppas, hoppas!