fredag 5 augusti 2011

Bloggens vara eller icke vara

Som ni kanske förstår så prioriterar jag annat än bloggen just nu. Har funderat lite på om jag ska fortsätta blogga. Eller sätta punkt här. Har inte bestämt mig än. Och antar att jag kommer att fundera ett tag till innan jag kommer fram till ett beslut. Beslutsångest som jag har.

Jag vill tacka för alla grattis vi fått sedan vår dotter kom till oss. Hon är självklart helt underbar. Och vi mår alla fantastiskt bra. Förlossningen gick otroligt bra. Det tog bara drygt 2 timmar från att vi kom in till förlossningen tills hon var ute. En fantastisk upplevelse som jag gärna är med om fler gånger. Ska försöka knåpa ihop någon form av förlossningsberättelse inom den närmaste framtiden. Om någon är intresserad?

4 kommentarer:

Carola sa...

Skulle gärna vilja se någon mer bild på underverket : )

Sara sa...

Jag hoppas att du väljer att fortsätta att blogga, skulle sakna dig och dina inlägg!

Jag vill gärna läsa om eran förlossning :)

Kram

Erica sa...

Jag vill också läsa mera och hoppas du fortsätter blogga om hur det är nu när mål 1 är uppfyllt mamman UTAN den tomma famnen!

Hanna sa...

Jag vill höra! :)