torsdag 3 november 2011

Utmaning

Jag fick en utmaning av Sara. Att fullfölja fem meningar om mig själv:

1. När ingen ser eller hör mig...
pratar jag med mig själv. Brukar skylla på att det är katten jag pratar med.

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
kläder på kroppen.

3. Min blogg heter som den gör för att...
jag var en mamma med tom famn. Efter att ha förlorat vår son och kämpat med att få ett syskon i flera år så tyckte jag att namnet passade bra på min blogg.

4. Om jag vågade skulle jag...
hoppa bungy jump. Bara för att se om det verkligen är en sån kick som det pratas om.

5. Om tio år kommer jag att...
förhoppningsvis vara mamma till fler underbara barn.

Skickar utmaningen vidare till alla som vill bli utmanade.

1 kommentar:

Sara sa...

Gissa om jag blev förvånad idag när jag tar in posten och ser att det är ett paket från dig & Astrid till Cornelia!
Vi har inte öppnat det än, utan det ska vi vänta med tills på tisdag, men kortet har vi läst!

Tack så jättemycket!