måndag 24 maj 2010

Mailkontakt

Min klinik har alltid varit snabba på att svara på mina mail. Någon dag är det längsta jag fått vänta, vilket inte alls är länge. Nu har jag väntat, nej längtat skulle jag ju säga, sedan i onsdags då jag meddelade att vårat FET misslyckats. Om jag försöker ringa är det bara upptaget, så mail har fungerat mycket bättre för mig. Tills nu. Börjar bli orolig att mitt mail kommit bort i cyberrymden, men antar att de bara har en hel del att göra på kliniken. Frustrerande, ja, men vad göra. Förutom att fortsätta längta. Antar att de hör av sig så fort de har tid. Vilket förhoppningsvis är snart.

1 kommentar:

Sara sa...

Jag hade problem sist jag mailade till dem, då kom inte mitt mail fram och jag fick maila igen och fick då svar dagen efteråt. Så om jag vore dig så skulle jag maila igen. Du längtar ju :-)