måndag 27 september 2010

Beautiful blogger

Jag har fått en award av Sara. Tack så mycket! Med awarden följer vissa åtaganden.

Regler:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv.
Ge awarden till 7 andra bloggare. Skriv till dem att de fått award...



Sju "intressanta" saker om mig:

1. Jag har en tendens att göra mig illa lite för ofta.
2. Älskar småkakor.
3. Har alldeles för många handväskor om du frågar min man. Enligt mig kan man aldrig ha för många.
4. Har fruktansvärd ormfobi.
5. Blir lätt rastlös.
6. Kom trea i skol-DM i pingis när jag gick i mellanstadiet.
7. Jag lider av beslutsångest.

Nu ska jag egentligen ge denna award vidare till 7 bloggare. Men då jag, som skrivet ovan, lider av beslutsångest kan jag inte bestämma mig för vilka jag ska välja. Därför väljer jag att inte skicka den vidare.

Inga kommentarer: