måndag 1 februari 2010

För några dagar sedan fick jag denna fina utmärkelse av När väntan blir längre än nio månader. Så det är väl bäst att jag tar mitt ansvar och uppfyller kraven som följer med denna award.



Med en award följer ansvaret att följande saker uppfylls:
A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge en award till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg om att du gett dom denna award!

7 intressanta fakta om mig:
1. Jag är gift
2. Är svag för röda gelégodisar
3. Jag älskar handväskor
4. Har världens ormfobi
5. Blir lätt rastlös
6. Gillar att mangla lakan
7. Har små fötter

Att ge denna award till 7 andra bloggar blir svårt, jag följer nämligen inte 7 bloggar. Men 3 kan jag nog få ihop, varav en är den jag fick awarden av.

När längtan blir längre än nio månader
Lillaunderbarn
Finnjonna

2 kommentarer:

Sara sa...

Tack för awarden!
Det känns riktigt spännande att vi är på gång igen.

Hur är det med dig annars då? Tänker på dig!

Tea sa...

Tack så mycket!