måndag 15 februari 2010

Telefontid och tack

Idag har jag telefontid med Dr S. Vi ska planera för vidare behandling, som denna gången blir ett FET (Frozen Embryo Transfer). Vi kommer med andra ord att, förhoppningsvis, sätta in ett av våra embryon som just nu ligger i frysen. Detta kommer troligen ske i en naturlig menscykel, helt utan hormoner. Och om embryona klarar upptiningen. Hoppas. Men mer om detta efter jag talat med Dr S.

Tack för alla fina kommentarer jag fått. Ibland är det som att sorgen och saknaden slår mig med sådan kraft att jag helt tappar balansen. Efter snart 5 år utan vår son så går det längre mellan dessa djupa dalar, men när de kommer så slår de mig lika hårt som då när allt var färskt. Vår son blev 1½år och det är svårt att föreställa sig att han till hösten skulle ha börjat skolan. Just nu skulle vi haft en pojke utan framtänder här hemma. Och det gör ont att vi aldrig kommer att få uppleva framtiden med honom. Det gör ont att han aldrig får uppleva allt det där som livet erbjuder. Men kommer vi alltid att bära med oss vår son i våra hjärtan. Alltid.

1 kommentar:

Sara sa...

Hoppas att du får svar på alla dina frågor när du får prata med Dr S. Till mig sa han att de har visat sig att det är bättre att göra fet i naturlig cykel, så jag hoppas att det blir så för er.

Många kramar