torsdag 25 november 2010

Ruvardag 10 och konsten att analysera toalettpapper

Nu har det börjat. Det maniska analyserandet av toalettpapperet. Efter varje toalettbesök måste papperet analyseras mycket noggrant. Jag stirrar så hårt på papperet att det tillslut börjar dansa rosa strimmor framför mina ögon. Paniken växer och jag måste torka lite till. Analyserar. Och kommer fram till att faran är över. För nu. För nästa toalettbesök är det samma sak. Och att behöva gå är lika ångestfullt varje gång. Och uppsöker toaletten är något jag gör väldigt många gånger under ett dygn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas hoppas!!!! är helt säker på att långtidsodling är the thing... gud vad jag känner med dig, det där maniska analysernadet, fy fy... Kram i massor!

Lilla jag! sa...

Hu vilken jobbig tid detta är. Är inte avis på dig.... Men du har mina tummar!
Kramen!