onsdag 16 december 2009

Testdag

Klockan var före sex i morse när jag steg upp för att göra graviditetstestet. Jag hade redan innan bestämt mig för att göra två test. Dels det vi fått av kliniken och ett som jag tidigare köpt från en sida på internet. Ett billigt test. Jag steg alltså upp och kissade. Det billiga testet visade nästa omgående ett starkt positivt streck. Det test vi fick av kliniken tog lite längre tid på sig, men visade positivt även det. Om än lite svagare. Gissar på att jag inte hade doppat det tillräckligt länge. Hur som två test som både visade samma sak. Jag är gravid! En helt overklig känsla som jag inte har hunnit förlika mig med ännu. Glädjetårar och chocktillstånd. Var helt säker på att det skulle vara negativt. Att se två streck, istället för ett som vi gjort i drygt 3½ år var en helt magisk känsla. Vi ska ha barn!
JAG ÄR GRAVID!!!

2 kommentarer:

Tea sa...

GRATTIS! Vilken glädje med ett plus på stickan.

Carola sa...

Grattis !
Som ni har kämpat. Gläds verkligen med dig : )
Kram från Carola från cf-tråden på FL