måndag 22 mars 2010

Ägglossningstest dag 6

Fortfarande inget omslag. Känner mig nedstämd. Börjar mer och mer tänka på att ägglossningen kanske uteblev denna månad vilket gör mig ledsen. Känns jobbigt att vänta och hoppas och sedan bli snuvad på konfekten. Ruvningen. Har ett ägglossningstest kvar som jag ska använda imorgon. Om inte det heller visar något omslag så ska jag ringa kliniken och höra hur vi ska gå vidare. Ska vi fortsätta testa några dagar till eller börja om nästa månad? Känner mig förvirrad. I och för sig är vi inte där än, men jag känner att det är dit vi är på väg. Mot ett omslag som förmodligen inte kommer att bli. Men ny dag imorgon och än är det inte kört. Även om jag har det på känn. Hoppet har lämnat mig just nu.

2 kommentarer:

IVF karusell sa...

Hoppas verkligen det slår om nu snart så att ägglossningen kommer igång.
Märker du annars - om du inte kör med stickor när den dyker upp?
Själv märker jag av att det blir som genomskinligt slem typ - då är det den tiden i månaden. Fast när vi skulle sätta in ägget så var man ju tvungen att kolla med stickor så man visste exakt.
Du ska se att det kommer igång imorgon! ♥

Sara sa...

Så jobbigt att du inte har fått omslaget än. Vet hur frustrerad man känner sig.
Jag ska hålla tummarna allt vad det går imorgon att du får omslaget då!