tisdag 23 mars 2010

Ägglossningstest dag 7

Inget omslag idag heller. Men det är på gång. Hoppas jag. Jag testar ju med billiga test parallellt och dessa gav ett starkare streck idag än tidigare, vilket borde tyda på att ägglossningen snart är här. Hade egentligen tänkt att ringa till kliniken idag för att höra om vi ska fortsätta testa eller ej. Men har bestämt mig för att inte göra det. Vill inte att de säger att vi ska avvakta till nästa månad. Vill ju vara ruvare innan månaden är slut. Så jag tog ett eget beslut att fortsätta testa ett par dagar till. Jag blir några kronor fattigare eftersom att jag måste kila iväg på apoteket för att inhandla ett nytt paket med test. Men det tar jag. Så några dagar till ska jag stå ut med denna ovisshet.

2 kommentarer:

IVF-Karusell sa...

Jag har två stickor till övers om du vill ha. Från Clearblue.
Se mitt senaste inlägg.
Kram!

Sara sa...

Då fortsätter jag hålla tummarna att omslaget kommer imorgon!
Det är så jobbigt när kroppen strular för en